Αυγουστιάτικη «Ecstasea» από την καμπάνια «Speak Athenian. Be an Athenian»

Μπήκε ο Αύγουστος και η πολυβραβευμένη τουριστική καμπάνια του αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” και της Μarketing Greece συνεχίζεται ακάθεκτη, προωθώντας με ευρυματικό τρόπο την Αθήνα και προσφέροντας στους ντόπιους αλλά και στους επισκέπτες, εμπειρίες που τον μήνα αυτό σχετίζονται με την έκσταση της θάλασσας…

Έτσι, για 4 ημέρες του Αυγούστου (10, 11, 17 & 18 ) το «Ecstasea» του «Speak Athenian. Be an Athenian» προβάλλει συνεργαζόμενα εστιατόρια πάνω στο κύμα ή σε καλοκαιρινό σκηνικό, μπουτίκ με έμφαση σε είδη θαλάσσης  αλλά και καταδύσειςσε προνομιακές τιμές, αρκεί να πεις…«Ecstasea»!! 

Δείτε όλες τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο «Ecstasea» και καλές Αθηναικές θαλασσινές εξορμήσεις!!

 

 

Πηγή: www.athinorama.gr